Formulář E01 - Opravný interní formulář k veřejné zakázce

Název formuláře Opravný interní formulář k veřejné zakázce



Zobrazení veřejné zakázky

Název, druh a popis předmětu
Název: Rámcová dohoda – Nákup kancelářských potřeb a drogistického zboží s náhradním plněním
Druh veřejné zakázky: Dodávky
Stručný popis předmětu: Předmětem zakázky je dodávka kancelářských potřeb a drogistického zboží.

Výsledkem zadávacího řízení bude uzavření rámcové dohody na období 4 let s více dodavateli.

Zadavatel uzavře rámcovou dohodu se všemi dodavateli, kteří splní kvalifikační předpoklady a jejichž nabídky na uzavření rámcové dohody budou podány ve lhůtě pro podání nabídek a nebudou vyloučeny v rámci posouzení splnění zadávacích podmínek, nejméně však se dvěma dodavateli.

Jednotlivé dílčí veřejné zakázky realizované na základě rámcové dohody uzavřené s více dodavateli budou zadávány postupem s obnovením soutěže mezi účastníky rámcové dohody podle § 135 ZZVZ.
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na: prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.ibp.cz)
Kontakt: Veronika Kučerová
e-mail: veronika.kucerova@qcm.cz
tel: +420 739573346
Hodnota, dokumentace, zadávací řízení
Režim veřejné zakázky: nadlimitní
Druh zadávacího řízení: otevřené řízení
Elektronické podpisy:

Zadávací dokumentace: neomezený a přímý dálkový přístup
Kvalifikační dokumentace: žádná (resp. je součástí zadávací dokumentace)
Způsob zahájení: oznámením do VVZ
Datum předložení nabídky: 25.01.2021 10:00
Datum zahájení: 11.12.2020 10:00
Elektronické nabídky a žádosti o účast
Odtajnění el. nabídek (žádostí o účast):